Karolines pæretærte !

Kender i det, at man får en ting på hjernen, eller rettere mad, og så bare må ha det!!
Jeg har en svaghed for karolines pæretærte, og har kunne få min lyst styret når mor har bagt, og jeg var i nærheden.
Men nu er mor langt væk, og pærer er ikke det nemmeste at fremskaffe her! Men det lykkedes at få en dåse i Phnom Penh, og så manglede jeg bare en lejlighed til at bage kagen. Den kom så i tirsdags, og med mundvand hele dagen gik jeg i gang. Bonus info er så, at en tærte dej ikke er særlig samarbejdsvillig i 32 graders varme, så det blev en virkelig klistret tålmodighedsprøve! Men ta da!!! her er resultatet at anstrengelserne.

Jeg kunne selvfølgelig ikke finde dåseåbneren, så jeg måtte igang med hammer og skrutrækker.
Tærten smagte fantastisk!!

Kommentarer

  1. Nej Dina sidder jo her og får mundvand:)Den ser bare lækker ud!!
    Har du først prøvet med legetøjs hammeren,og måtte opgive:)

    SvarSlet
  2. Mums, bliver da alt for lækkersulten ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, ... det bliver jeg også ..igen!! Må snart på skaffet nogle flere pærer ;o)
      Og Jane, hvor er det nogle fede ting du syr... lige min stil! Din blog er til stor inspiration ;o)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag