Sommerferie

Jeg er klar over at det er frygtelig længe siden jeg sidst har fået skrevet her, men det springer vi lige let henover.....!!!!

Siden midten af juni har vi holdt sommerferie, eller det vil sige Selma og Noah har haft sommerferie fra skolen.
De begynder i skolen igen i midten af august, så det er en lang ferie, men vi har valgt at blive hjemme denne ferie. Vi venter en lille lillesøster til november, så det betyder en tur til danmark i nærmeste fremtid, så derfor har vi ikke det store behov for at tage nogle steder nu.
Det er altid en udfordring med ferierne her, har vi fundet ud af. Mange af børnenes venner fra skolen er bortrejste i ferierne, og der er ikke så mange aktiviteter for børn i byen, så det kræver lidt planlægning fra vores side, hvis de ikke skal kede sig alt for meget, og vi ikke skal have grå hår ;o)

Denne sommer har jeg holdt lidt sommerferie skole for dem de fleste hverdags formiddage, og de har taget forbavsende godt imod det, på trods af mine ikke altid så pædagogiske evner!! Det er lang tid for dem at gå uden at bruge det engelske, og samtidig kan vi sætte fokus på de områder hvor de har brug for en ekstra indsats.
Dét kombineret med en masse gode kreative ideer fra pinterest, månedskort til poolen og familiebesøg, har fået tiden til at gå meget godt.

Jeg sparer på ordene denne gang, men til gengæld får i en masse billeder fra sommerferien. I er meget velkomne til at kommentere eller stille spørgsmål til billederne.
God fornøjelse!!
























Kommentarer

Populære opslag